bilatzailea
igandea, 2017eko abenduaren 17a

IDENTITATEA

  • HEZKUNTZA, PROZESU INTEGRALA. Pertsona bakoitzari, bere egoera baloratzeko eta aldatzeko, besteekin harremanetan jartzeko eta munduaren aldatze eta hobetze lanetan konprometitzeko, gaitasun kritiko baten jabe izaten laguntzean datza (Hezkuntza Proiektua 7. Orrialdea ).  
  • METODOLOGIA. Egun indarrean dauden psiko-pedagogiko korronteetatik aukeratu, eguneratu eta Ikastolaren helburuetara egokitutakoa.  
  • ESKOLA EUSKALDUNA. Euskara, ikasketa-hizkuntza izateaz gain, eskola-bizitzako hizkuntza da.  
  • ANIZTASUNA ETA BALORE DEMOKRATIKOAK. Errealitatea anitza denez, dauden ikuspegi ezberdinetatik elkarrekin lanean jarduteko gunea izango da, era guztietako aniztasunak errespetatuz. 
  • ESKOLA KOHEZITZAILEA. Genero estereotipoak gaindituz, ikasle bakoitzaren balore, ahalmen eta ezberdintasunak onartu eta konpentsatzen duen heziketa. 
  • KUDEAKETA EREDUA. Demokratikoa eta partehartzailea, eskola komunitateko estamentu guztien ordezkaritzarekin, 3 ikastetxeek Hezkuntza Proiektu bakar bat osatuz (2-12).