Metodologia

Metodologiaren transmisioa Bi modutan egiten da: irakasleen artean; eta irakasle eta guraso artean maiztasunez antolatzen diren gela bileren bitartez .

metodologia

1.

Konpetentzien araberako Hezkuntza prozesua bultzatzen dugu

2.

kasle bakoitzaren egoeratik abiatzen, norbanakoaren ahalmenak garatzeko saiakerak egiten dira; premiazkoa den kasuetan eraginez.

3.

Irakasle-ikasleen eta ikasleen arteko harremanak elkarkidetasun eta errespetuan oinarritzen dira, hau lortzeko, eskola ordutegian eta antolaketan denbora eskaintzen zaio, ikasleen partaidetzari aukera emanaz  : tutoretzak (bakarka, taldeka), bilguneak, ikasleen ordezkaritza bilerak …

4.

Irakasle-ikasleen eta ikasleen arteko harremanak elkarkidetasun eta errespetuan oinarritzen dira, hau lortzeko, eskola ordutegian eta antolaketan denbora eskaintzen zaio, ikasleen partaidetzari aukera emanaz : tutoretzak (bakarka, taldeka), bilguneak, ikasleen ordezkaritza bilerak …

5.

Eskola bere inguru hurbilean txertatuta egongo da: errealitatearen bila kalera irtengo da eta inguruari ikasgelak zabalduko dizkio. Irteerak eta bidaiak curriculuma garatzeko elementu garrantzitsuak dira ikastolan.

6.

Hizkuntzen trataera: euskara , gaztelania eta ingelesa modu koordinatuan eta metodologia berdina erabiliz lantzen dira.

7.

Ikasleen prozesua osotasunean ebaluatzen da eta ondorioak aldian aldiko bileretan azaltzen zaizkio familiari eta ikasleari.

8.

Elkarlanaren sustapena . Eskola komunitateko partaide guztien arteko elkarlana eguneroko funtzionamenduaren oinarria da, nahiz ikasle, guraso edo irakasle.

9.

Material anitza eta komunez hornitzen dira gelak.