bilatzailea
igandea, 2017eko abenduaren 17a

METODOLOGIA

  • Norberaren egoeratik abiatuz, pertsona bakoitzaren ahalmenak garatzen ahalegintzen gara beharrezkoa den kasuetan konpensatze lanak antolatuz.
  • Lana bakarka eta talde txikitan bultzatzen dugu.  
  • Eskola etengabeko ikerketa leku bilakatuko da, horretarako adinaren arabera gelak egokituz: txokoak, tailerrak…  
  • Material anitza eta komunez hornitzen dira gelak. Jaiak, irteerak, bidaiak,…eskolaren curriculuma garatzeko elementu garrantzitsuak direlarik.  
  • Irakasleek ekipoan lan egiten dute diziplinartekotasuna eta elkarlana bultzatuz, 2-16 urte bitarteko Hezkuntza Proiektu bakarra garatuz.  
  • Ikasleen prozesuak osotasunean ebaluatuko dira eta ebaluazio hauen ondorioak, aldian aldiko bileretan azalduko zaizkie famili eta ikasleei.  
  • Eskola bere inguru hurbilean txertatua egongo da: errealitatearen bila kalera irtengo da ( irtenaldiak, bidaiak, trukaketak….) eta inguruari ikasgelak zabalduko dizkio  
  • Irakasle-ikasleen eta ikasleen arteko harremanak adiskidetasun eta elkarrekiko errespetuan oinarrituko dira, hau lortzeko eskola ordutegian eta antolaketan lekua eginez: tutoritzak, gelabilerak, ikasleen ordezkaritza bilerak…planifikatzen dira.  
  • Hizkuntzen trataera: euskara, gaztelania eta ingelesa modu koordinatu batean eta metodologia berdinez lantzen dira.