METODOLOGIA
- Konpetentzien araberako Hezkuntza prozesua bultzatzen dugu .
- Ikasle bakoitzaren egoeratik abiatzen, norbanakoaren ahalmenak garatzeko saiakerak egiten dira; premiazkoa den kasuetan eraginez.
- Irakasle-ikasleen eta ikasleen arteko harremanak elkarkidetasun eta errespetuan oinarritzen dira, hau lortzeko, eskola ordutegian eta antolaketan denbora eskaintzen zaio, ikasleen partaidetzari aukera emanaz : tutoretzak (bakarka, taldeka), bilguneak, ikasleen ordezkaritza bilerak …
- Eskola etengabeko ikerketa leku bilakatuko da, horretarako, adinaren arabera, gelak egokituz: “Txokoak”, “Tailerrak“. Taldekatze malguak ohikoak dira.
- Eskola bere inguru hurbilean txertatuta egongo da: errealitatearen bila kalera irtengo da eta inguruari ikasgelak zabalduko dizkio. Irteerak eta bidaiak curriculuma garatzeko elementu garrantzitsuak dira ikastolan.
- Hizkuntzen trataera: euskara , gaztelania eta ingelesa modu koordinatuan eta metodologia berdina erabiliz lantzen dira.
- Ikasleen prozesua osotasunean ebaluatzen da eta ondorioak aldian aldiko bileretan azaltzen zaizkio familiari eta ikasleari.
- Elkarlanaren sustapena . Eskola komunitateko partaide guztien arteko elkarlana eguneroko funtzionamenduaren oinarria da, nahiz ikasle, guraso edo irakasle.
- Material anitza eta komunez hornitzen dira gelak.
Metodologiaren transmisioa. Bi modutan egiten da: irakasleen artean; eta irakasle eta guraso artean maiztasunez antolatzen diren gela bileren bitartez .
AGENDA
JANGELA
URTEBETETZEAK
- Eñaut Zubiri Eizagirre
2018-05-29 | 5 urte